divendres, 8 de juny del 2018

Els millors alumnes del món!!! 😍🌍💗

Hola a tothom!!!! 🙋

Avui ha estat un dia genial!!! 😍🔝 Hem celebrat de manera anticipada el meu aniversari (que en veritat, és demà 😜) i ens ho hem passat molt bé!! 😄

Volia agrair a tot el grup de 5è A totes les vostres felicitacions i tots els regalets que m'heu fet! Gràcies a vosaltres ha sigut un dia molt especial! 💖💖💖

M'ha encantat tot: el pastís 🎂, el vídeo de felicitació 📹, les targetes ✉️, la tassa personalitzada ☕(ja és la meva preferida!), el ball,... Moltíssimes gràcies per tot!!!! 😄🎉



Espero que també us hagin agradat les meves sorpresetes!! 😉





Si aquest curs ha sigut la bomba 💣,
en gran part, ha estat per vosaltres!!!

Resultat d'imatges de gif corazon




- Nadine 😉

1 comentari:

Anònim ha dit...

PARA MI