dilluns, 10 de juny del 2019

EL MILLOR ANIVERSARI DE LA HISTÒRIA!!! 🎉 👩🎈 💖



Hola, hola!!! 💁


Avui ha estat un dia súper genial, i tot, gràcies a vosaltres!! 💗






M'HA ENCANTAT la festa que m'heu preparat, els dibuixos, els regals, la greixonera, la felicitació a la pissarra amb totes les vostres signatures, el vídeo de felicitació,.... Vosaltres sí que sabeu muntar festes!!! 😄🎉







M'ha fet molta il·lusió celebrar el meu aniversari amb vosaltres! Moltes gràcies per tot, a vosaltres i a les vostres famílies, que també s'han implicat molt! 💖

Espero que també us hagin agradat les sorpreses que tenia per vosaltres! 😉








Aquí adjunto el vídeo "Cumple Nadine" que heu preparat felicitant-me, perquè tothom el pugui veure:



I aquí, el "Si te ríes pierdes, nivel: 6è A" que ha fet en David T., amb el qual hem rigut bastant!! És tot un professional!!!:







Tinc els millors alumnes del món!!!! 💝🌍✨




I demà, ens espera el millor... 





- Nadine 😉